است هر درمان دیگر علاوه بر دیالیز برای درمان ESRD وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هر درمان دیگر علاوه بر دیالیز برای درمان ESRD وجود دارد

آیا درمانی دیگر علاوه بر دیالیز برای درمان ESRD وجود دارد؟ در گذشته، به جز دیالیز، پیوند کلیه تنها راه برای درمان این بیماری است. اما در حال حاضر روز، برخی از درمان های دیگر بر اساس سنتی چینی پزشکی گیاهان دارویی می تواند آنهایی که جایگزین آنها وجود دارد.
چه طب چینی می تواند درمان های جایگزین دیالیز؟
بالا هفت TCM درمانی است که یک سری از داروهای چینی متشکل از هفت نوع از طب چینی، هر یک از آنها دارای ویژگی های خاص خود را در درمان بیماری های کلیوی. بنابراین در طول درمان، پزشکان درمان های مختلف با هم ترتیب برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
چگونه می تواند کمک بالا هفت TCM درمان ESRD بیمار به دیالیز جلوگیری از؟
همانطور که در بالا ذکر شد، هر یک از این روش های درمانی دارای ویژگی های خاص خود را دارد، به طوری که با یکدیگر همکاری کردند، کسانی که درمان می تواند بیماری کلیوی را درمان و همچنین از بین بردن کسانی که علائم آن است.
کسانی که درمان برای ترویج گردش خون و برطرف کردن سموم از خون مفید هستند. بنابراین با کمک از کسانی که درمان کلیه های آسیب دیده را می توان تعمیر و محافظت از آسیب بیشتر، در نتیجه عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد. شما می دانید، که عملکرد کلیه بهبود یافته است، آن دسته از بیماران مبتلا به ESRD می توانید فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.
همانطور که می دانید، بیمار متفاوت است شرایط بیماری های مختلف، به طوری که آنها باید درمان های مختلف. اگر می خواهید بدانید که یکی برای شما بهتر و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: